התייעצות הלכתית: רבני וראשי זק"א נועדו עם הגר"מ שטרנבוך

נתי קאליש No Comments on התייעצות הלכתית: רבני וראשי זק"א נועדו עם הגר"מ שטרנבוך

רבני זק"א נכנסו אמש להתייעצות ממושכת במעונו של זקן פוסקי הדור מרן הראב"ד הגר"מ שטרנבוך. הרבנים הציגו בפני ראב"ד העדה החרדית את הפעילות הענפה של המתנדבים למען כבודם של המתים במסירות ובנאמנות

צילום: קובי הר צבי

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נציגי ועד רבני ארגון החסד זק"א העושה לילות כימים למען כבודם של המתים נכנסו אמש (שני) להתייעצות ממושכת במעונו של מרן זקן פוסקי הדור וראב"ד ה"עדה החרדית" הגאון רבי משה שטרנבוך שליט"א, כאשר במוקד השיח הציגו רבני זק"א את פעילותם בכבוד קדושת המת.

נציג ועד רבני זק"א הגאון רבי חיים דביר העלה בפני ראב"ד העדה החרדית הגאון רבי משה שטרנבוך מספר שאלות מורכבות שהתעוררו במהלך הטיפול בכבודם של המתים, כאשר מרן פוסק הדור משיב לו בהנחיות ברורות כיצד יש לנהוג בעניינים מורכבים אלה.

מזכיר ועד הרבנים של הארגון הרב מאיר אקער המשמש גם כרכז האגף ההלכתי בארגון הציג בפני הגר"מ שטרנבוך את חוברת ההלכה שהוא ערך ובתוכו הנחיות הלכתיות שנמסרו על ידי רבני הארגון לאלפי המתנדבים העסוקים יום ולילה במלאכת הקודש.

מרן הגר"מ שטרנבוך עיין ממושכות בהתפעלות גדולה בספר ההלכתי שעתיד כבר בקרוב לראות אור והוא יאגד בתוכו מאות שאלות הלכתיות שהגיעו לשולחנם של רבני ארגון זק"א בכל הקשור להלכות כבעד המת.

במהלך הביקור אף הציגו נציגי הועד ההלכתי בפני הגר"מ שטרנבוך את הפעילות הקדושה של הארגון בהדגשה על שמירת כבוד המת על פי כל כללי ההלכה ואת הייחודיות של המחלקה המשפטית שהוקמה במטרה למנוע ביזוי המת לאחר מותו.

מרן רבי משה שטרנבוך חיזק את ידי רבני זק"א על מסירותם למען כבודם של המתים תוך כדי שהוא מרעיף עליהם מברכותיו.



0 תגובות